Saturday, November 3, 2007

iki iki iki Jimmy is a pike

Stateam astazi prin casa, nu prea aveam ce face. Sunt foarte obosit. Imi aduc aminte de Nicu, si zic hai sa-i vad blog-ul. Ok, zis si facut. Citesc despre chestia aia oribila din Italia, cu Giovanna.
Trist dar adevarat.
Asta ma duce cu mintea la ziua de vineri cand ma plimbam prin Bucuresti cu colega mea, o portugheza, Carla si trecand prin fata pe la TNB vad panoul pus de Realitatea TV. Nu intelegea ce se intampla. A trebuit sa ii explic. IT WAS FUCKING HARD!!!!
Mi-a raspuns sec si oarecum fortat " HEY, I know you are not like that! Romanian are nice people". Si ma gandesc eu acum, Should that make me feel better?
M-am simtit pentru prima oara rusinat de faptul ca sunt roman, nationalitate de care sunt mandru, cu toate ca sunt de foarte multi considerat bozgor, fiind un fel de cocktail moldoveano-unguresc cu topping de bucurestean( asta mai nou).
In acest moment vreau sa spun doar atat.
Giovanna, iarta-ne!

P.S. va rog sa fiti indulgenti cu mine deoarece aceasta este prima mea aparitie in lumea aceasta a Bloggerilor.

4 Comments:

Blogger brand new friend said...

welcome.

sa inteleg ca te-ai simtit vinovat pentru ca un rrom a violat-o pe domnisoara Italia?
si mie imi pare rau ca s-a intamplat asa ceva. imi pare si mai rau ca mor copii pe strazi, ca tinerii n-au nici un viitor si sunt lipsiti de standarde si educatie, ca nu exista un control al pietei imobiliare... chiar ma simt si putin vinovat pentru asta. dar ... pentru d'soara Italia... nu ma pot simti vinovat pt ca n-am futut-o eu ...
(nici nu aprob violul italiencelor fara consimtamantul lor)

November 5, 2007 at 2:34 PM  
Blogger Edward Chenderes said...

my brand new friend,
vinovat? no way. Frustrat poate. Ofticat, dar ata ete.
Si chiar imi pare rau ca mor copii pe strazi, ca tinerii n-au nici un viitor si sunt lipsiti de standarde si educatie, ca nu exista un control al pietei imobiliare.

November 5, 2007 at 2:49 PM  
Blogger Nicu Panaitescu said...

Nicu sunt eu. Dar, mi-a trebuit ajutorul Mihaelei ca sa inteleg cine e Edward...
Eddie, keep on blogging, sunt sigur ca poti s-o faci mai bine decat multi altii ! :)

November 5, 2007 at 3:29 PM  
Blogger ange de nuit said...

Fucking hell, Edward.... Numai la tine nu m-as fi gandit niciodata bantuind prin spatiul asta....:))lolll

November 6, 2007 at 12:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home