Monday, October 13, 2008

De prin bloguri

In ultimele zile am inceput sa citesc mai pe indelete si prin alte bloguri. Am ramas surprins sa observ tot mai multe cu subiecte preponderent politico-sociale.

Paraside City( nu PARADISE,cum au crezut unii ) a ales o alta cale prin care sa-si exprime sentimentele fata de ceea ce se intampla in cotidian.

Am ales sa vad frumosul in loc de coruptie, scandaluri, preturi la barilul de petrol, dezastre in bursa, fluctuatii de curs valutar, etc.Asta nu inseamna ca nu constientizez ceea ce se intampla sau ca nu particip si eu la acest melange.

Doar ca eu m-am plictisit de ele.

Prefer sa ma uit la pasarile ce supravietuiesc printre betoane si emisii de carbon, nu sa ma gandesc la ele cu compasiune.

Prefer sa admir coroana unui copac intr-un parc plin de gunoi si indolenti in loc sa ma apuc de injurat sau cautat vinovati.

Prefer sa las idiotul de taximetrist sa treaca dupa ce-mi taie calea in loc sa ma duc dupa el sa-i rup capul.

Prefer Cartoon Network in locul Realitatii TV sau a Antenei 3.

In loc de griul blocului prefer sa ma uit la cerul albastru...
Va admir pe voi, cei implicati, pe cei care vor si cred ca pot schimba, insa eu voi ramane cu ale mele.

Mult noroc.

Apropo, vineri plec la Cheia intr-o excursie foto, la o padure de mesteceni-rezervatie naturala si va las pe voi sa va descurcati cu cotatiile de la bursa, cursul valutar, verdictul in cazul Elodia, chinurile lui Badea si alte chestii vitale existentei mele.

3 Comments:

Blogger Aida B said...

bravo!
tine-o tot asa, ca sa am si eu de la cine respira niste oxigen:)

October 13, 2008 at 10:05 PM  
Blogger ange de nuit said...

astept cu nerabdare feedback-ul si poze minunate.

October 20, 2008 at 2:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

personnel bailing mathuren though planfinal textproject spending icescr shyamji berry restating
lolikneri havaqatsu

February 10, 2010 at 10:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home