Tuesday, November 6, 2007

Blogistu' lui Monica!

Acestea au fost primele cuvinte pe care mi le-a adresat scumpa mea sotie azi dimineata.
Aseara a aflat de blogul meu si a facut putin de misto pe chestia asta. " Tu care esti un mut si scoate omu din tine cuvintele cu patentu'....".
Ii spun pe aceasta cale ca in cele 2 ore pe care le petrec in masina in fiecare zi pe "frumoasa" Autostrada Soarelui imi trec prin cap mii si mii de idei. Multe dinte ele sunt uitate cad vad acul de la acceleratie cum tinde maret spre acel visat 200km/h. Unele imi mai raman in cap si mai simte si omu' nevoia sa isi astearna gandurile pe ceva, eu am ales blogul. Oricum acum am sa ma retrag, mai am si treaba de facut.
Monica, te iubesc.

1 Comments:

Blogger Nicu said...

Ce stie femeile?! Las' c-o poate apuca si pe ea. Pana una alta da-i inainte!
:)

November 7, 2007 at 1:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home