Monday, October 20, 2008

Padurea de mesteceni de pe langa Cheia


"Din pacate"( poate e prea mult spus, insa cand spun asta ma gandesc doar la intoarcerea in cotidianul asta de care cu totii cred ca ne-am cam saturat) m-am intors aseara din excursia foto de care pomeneam in postul anterior.

M-am intors mai linistit, mai invatat, cu multe multe cunostinte noi de tehnica fotografica, mai bucuros pentru ca am descoperit o multime de oameni care impartasesc aceeasi pasiune si cu care fara sa ma plictisesc am discutat exclusiv de fotografie, fara a discuta pentru nici macar un moment de mizeria realitatii prin care ne invartim.

Nu vrea sa o mai lungesc deocamdata pentru ca sunt nerabdator sa va arat cu ce m-am intors de acolo.

Sunt doar un crampei din ce am "muncit" acolo. Sunt poze fara prelucrare ulterioara si o spun cu mandrie pentru ca eu consider aceste poze drept cele mai bune de pana acum.

Sper sa va placa si sunt convins ca veti intelege de ce sunt atat de entuziast.




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home