Wednesday, November 7, 2007

Thank you Paul Weller


"The more I see - the more I know.

The more I know - the less I understand."

paul weller- the changingman

Asa mi-am inceput dimineata. Am ascultat melodia asta astazi de vreo 10 ori. Nu stiu de ce.


Paul Weller mi-a fost introdus in cultura mea muzicala de un foarte bun prieten, Emren, acum vreo 6 ani. The changingman a fost prima melodie pe care am ascultato. M-a fascinat in primul rand vocea lui, apoi mesajul, the lyrics,cum zic ei. Mod Father cum e cunoscut el prin Marea Britanie imi gadila si acum urechile, iar albumele Wild Wood sau Stanley Road cred ca sunt un MUST HAVE in colectia oricarui ascultaret. Il recomand intotdeauna oricui apuc, sunt obsedat de chestia asta. Cred ca am bagat pe gat aceasta muzica catorva zeci de oameni.

Imi aduc aminte si acum serile in care dansam cu Monica pe "You do something to me". God, I miss those days!!!

De ce Paul Weller? De ce astazi ?

E ziua prietenului meu Emren astazi!


Happy Birthday my mate!

I miss you, I miss getting drunk and talk till morning, I miss Gulay, I miss the party's we had and hope we could get together soon.


Time is on loan

Only ours to borrow

What I can't be today

I can be tomorrow



1 Comments:

Blogger brand new friend said...

la multi ani Emren ... :D ....

November 11, 2007 at 4:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home