Wednesday, November 7, 2007

FCUK me hard and deep!!!!!

De ce exista imbecili pe lumea asta? Sa apara imbecilul imbecililor la suprafata?
Acum vreo cinci minute am citit un post al unui prieten, si simt nevoia sa va impartasesc niste idei marete.
Sunt de parere ca Blogul e casa ta, e locul in care inviti oamenii la tine acasa, locul in care bei un sprit cu amicii, povestesti vrute si nevrete, te uiti la un meci( sper sa bata Steaua astazi- 4 a change), mai bagi o friptura, samd.
Insa mai exista unii care dau peste tine in casa, intra cu bocancii plini de cacat si mai lasa si urme pe covor sau parchetul proaspat lustruit. Astia ma seaca rau, si mai ales ma enerveaza ca sunt din ce in ce mai multi, se ascund sub niste nick-uri sau anonime, se cred destepti, a tot stiutori, dic heads.
De ce frate?
Norocul meu este ca sunt begginer in ale blogului si pagina asta nu e prea vizitata si stau acum si ma gandesc( stiu, doare, prevad si asemenea comentarii) de ce sa mai scriii frate cand vine unu si se pisa pe tine? Doar pentru placerea de a te sterge si merge mai departe? Doar pentru ca tu inca mai crezi ca vor fi altii care iti vor aprecia efortul si nu neaparat continutul? Sau doar pentru ca e trendy? Fcuk me hard and deep 'cause io tot nu inteleg!
Observ fenomenul Blog, imi place sa imi exprim parerea, buna, rea, imi place sa vad ce gandesc altii, despre ce se mai discuta lately, spre exemplu am citit ieri un post al unei domnisoare despre aventura ei la coafor, super tare, ( vad niste fete strambandu-se la citirea acestei expresii) am ras cu lacrimi. Vizitez bloguri despre politichie, adventure, literatura( vezi circularthinking.blogspot.com), orice. E un mijloc de informare, e o metoda comoda to be up to date cu lucrurile.
Inca o data ma repet, FCUK me hard and deep ca io tot nu inteleg!

Anonimilor din lumea asta, get out the closet, but quietly!!!

2 Comments:

Blogger Aida B said...

eu sper ca scriu mai intii pentru mine (un fel mai putin nociv si inca acceptat de dedublare a personalitatii) si mai apoi pentru cine e interesat. cui nu-i place sa nu se uite. eventual sa-si cumpere o oglinda.
btw ma bucur ca ai facut adresa publica, te-am bagat la favorite, poti sa devii anonim la loc daca te mai superi:)
ps: acceasi remarca, nu inteleg de ce trebuie sa copiem niste litere pentru a putea comenta pe blogu-ti...

November 7, 2007 at 8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great work.

November 11, 2008 at 11:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home