Sunday, March 30, 2008

Birds













Sunt mandru! Mi-am cumparat recent( cu acordul, binenteles al sotiei mele) un dslr, Nikon D40. Asadar ieri am plecat in cautari de capturi prin bucurestiul intesat de politisti si jandarmi, de Ford-uri bleumarin care repetau pentru summitul acesta pe care eu nu-l pricep, de oameni de la salubriate care plantau copaci, maturatori, si oameni curiosi, ca si mine de altfel. Pe langa faptul ca in unele locuri nu m-au lasat sa fotografiez, si nici nu stiau de ce, m-am ales si cu cateva instantanee frumoase.





E primavara, soare, verdele apare incet incet, politica nu ma intereseaza de mult si uite ca si eu hop hop prin Cismigiu impreuna cu camarada mea Mikaela.Inainte de asta am pozat la fantani asta....

4 Comments:

Blogger ange de nuit said...

Hai baga greul!!
Astept....

March 30, 2008 at 7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

bine ai revenit mika :)

March 31, 2008 at 11:23 AM  
Blogger Edward Chenderes said...

excuse me, asta e blogul meu.

March 31, 2008 at 1:11 PM  
Blogger ange de nuit said...

uffff,pai pe-al meu n-am rvnit inca,dar promit sa-ti fac concurenta!

April 4, 2008 at 8:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home