Wednesday, November 28, 2007

Ssssst, sa nu afle Monica!

Stati asa sa ma sterg pe maini mai bine.... Gata.
Asadar, joi seara. A! by the way, Steaua iar n-a castigat! Sau ar trebui sa scriu un post Vai de Steaua mea 2 sau Vai de Steaua mea se intoarce, dar nu merita. Fuck it!
Asadar, joi seara, home alone, iar, Monica e plecata din tara..... Sunt plictisit, no Lehliu Gara astazi pentru mine. Am vazut un film naspa pe HBO! Ata ete!
Se facea ca pe la ora 19:30 mi se face foame mare, a..... Bologneseleeeeee, mmmmmmm.( Radu stie de care!!!) Ma duc la frigider, iau bolul, bolul acela dumnezeiesc, mmmm, delicios, si acum imi ploua in gura.....
Stati sa va zic cum a fost. Aseara ma apuca dorul de gatit( Scuze Radu ca nu te-am invitat!) si ma duc la magazin, cumpar carnea de vitel, mi-o toaca femeia aia mu moaca care cerea bataie dar o ignor pentru ca am trecut pe Valeriana si aia ma calmeaza enervant de mult, ma duc acasa, si ma apuc de treaba. Cu ceva timp inainte o trezesc pe mamaia si pe Matei din somn pentru ca eu am crezut ce e 18:00 cand de fapt era 17:00, si asa mai departe...
Tai o ceapa bucati bucati, usturoiul, le pun la calit, iau carnea tocata o pun in tigaie impreuna cu bucatelele aurii de ceapa calita care deja sfaraiau si mirosea pe toata scara( asta stiu de la Monica), o las sa se rumeneasca bini, pun rosiile decojite si taiate cubulete, le bag repede repede in tigaie sa se uneasca intr-un tot unitar cu acel continut divin din tigaie si orgasmul vine dupa ce torn un pahar de vin alb peste tot sa-i mai domoleasca nitel.
Dupa aceea mai curat vreo 3-4 catei de usturoi, scot untul din frigider sa se mai inmoaie putin, condimentele din dulap, o mut pe Ritza ca ii tot dadeam peste cusca, tai baghetele de paine...
Aaaa, astea sunt pentru painea cu usturoi, adica pentru Garlic Bread. Mmmmm, folosim pentru prima data cuptorul .....
Termin si cu painea cu usturoi. Intre timp sexul nebun din tigaie se inteteste, orgasme de miros si culoare inunda scara blocului si cred ca vecinii ma urasc, as if I would give a fuck!

La masaaaaaaa!!!!!!!!!!, O strig pe Monica!
Papa buna.... mancam fara sa vorbim sau sa ne uitam unii la altii, vinul aluneca usor pe gat acum.
A! ramasesem la bolul din frigider. Il scot, il bag la microunde, se incalzeste, dau sa-l scot si .........
dezastru, Katrina 2, am scapat bolul din manaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mancarea mea e pe gresie..............bolul e insa intact.....................mi-e foame .......................... si bolognesele mele sunt ...
Offfffffffff..... sunt trist, bolognesele mele, mmmmm

3 Comments:

Blogger brand new friend said...

edi mi-a gatit mie inainte sa-i gateasca vreodata monicai ... lol...
mi-a facut personal - cu manutele lui - orez cu bucatele de pui curry

iute ca focu'

da' bune

drept urmare ne-am inrudit prin alianta.

de-atunci nu mi-a mai gatit niciodata

ma simt .... atat de ... folosit...

November 28, 2007 at 9:03 PM  
Blogger Aida B said...

de-acuma vin la tine ca la cartea de bucate:)
mai mult succes data viitoare!

December 3, 2007 at 11:12 PM  
Blogger Edward Chenderes said...

Aida, multumesc pentru urari.
Next time I'll cook I will let u know.

December 4, 2007 at 12:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home